Dit is de meest duurzame oplossing voor bedrijven met meer dan 1 vacature. Door middel van een WerkenBij website kan je het werkgeversplaatje (employee branding) uitgebreid tonen. Voor de meeste kandidaten is het namelijk erg fijn om zoveel mogelijk positieve informatie te hebben over de werkgever. Dit zorgt dat drempel om te solliciteren een stuk lager komt te liggen.
Zie je een poster van een vacature dan is de stap om je mobiel erbij te pakken om meer info te zoeken te groot. Door het online te doen komen ze direct in een proces.
Iedereen online laat gegevens achter op een manier. Door deze data kunnen wij de geschikte doelgroep vaststellen en die overtuigen. Ook maken we effect meetbaar.
Door middel van slimme campagnes kunnen wij daar zijn waar de werknemer zich bevindt. En door te adverteren op socials bereiken we 80% meer dan op jobboards.
Ullamcorper senectus amet ac enim mi pulvinar egestas. Pharetra urna dis euismod.
Na jaren ervaring te hebben op het brede gebied van Marketing zijn wij ons begin 2022 volledig gaan focussen op Recruitment Marketing na vele succesvolle campagnes.
En hard op weg om dit te verdubbelen in 2022.
Slechts 20% op de arbeidsmarkt is opzoek naar een nieuwe baan. Die overige 80% bereiken en overtuigen wij door middel van slimme marketing campagnes.